۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۱۴

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد؛

افتتاح دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه در اهواز

افتتاح دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه در اهواز

اهواز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای کم برخوردار «ام الطمیر» اهواز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی پور ظهر امروز پنجشنبه در آئین افتتاح این مدرسه بیان کرد: خیر نیکوکار محمدحلوایی هم مدرسه ساز و مدرسه یار است و پیشنهاد داد که ۵۰۰ دانش‌آموز را به لحاظ نرم افزاری تأمین کند تا برای ادامه تحصیل تا دانشگاه مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با اشاره به مشخصات دبیرستان ۶ کلاسه «مهدجان» افزود: این مدرسه در مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با زیربنای آموزشی ۸۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال توسط خیر ارجمند محمد حلوایی ساخته شده است.

وی ادامه داد: ۲ پروژه دیگر را این خیر در دست اجرا دارد که یکی از این پروژه‌ها در شهرستان هندیجان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار و پروژه دیگر در مسجد سلیمان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که امید می‌رود تا مهرماه ۱۴۰۲ افتتاح شوند.

سعیدی پور عنوان کرد: با توجه به اینکه هوای خوزستان بسیار گرم است نیاز به تأمین سه هزار کولر برای رفاه حال دانش آموزان در مدارس خوزستان است.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: از خیران درخواست می‌شود برای تأمین این میزان وسیله سرمایشی با این اداره کل همکاری کنند تا دانش آموزان در شرایط مناسبی تحصیل کنند.

کد خبر 5728804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      0 0
      امیدوارم مثل بقیه مدارس و موسسات خیرین به نفع دولت فروش نره
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      1 0
      کاش چند هزار مدرسی ودیستان بیمارستان دورست مکیدچون خوازستان امکانت هیچ امکانت ندارد
    • ناصر IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      1 0
      خدا خیر دنیا وآخرتو نصیب آقای حلوایی بکنه که بداد این مردم میرسه ولی جای تاسف داره وخجالت آوره که شما مسولین حتی عرضه تهیه کولر ندارین وهمه رو از خیریین میخواین 792
    • محمد IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      0 1
      آخه این چه مدیریتی هست که کلانشهر اهواز با کمبود شدید مدرسه مواجه هست آن وقت کلیه مدارس در روستاها ساخته می شود که اکثرا فاقد دانش آموز هستند
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      0 0
      سلام خیلی خیلی تشکر می کنیم بابات کار بزرگی که انجام دادیدولی یک مدرسه دبیرستان پسرانه هم تشکیل بدید ممنون میشیم